Русия ограничи „Ехото на Москва” и „Дожд”

Руският медиен регулатор „Роскомнадзор“ потвърди, че е ограничил достъпа до материалите на радиостанция “Ехото на Москва” и телевизия “Дожд” поради публикувана невярна информация за „специалната военна операция“ на Русия в Украйна, предаде ТАСС, като цитира изявление на пресслужбата на ведомството.
“На основание на постъпило искане на руската Генерална прокуратура „Роскомнадзор“ ограничи достъпа до информационните ресурси на “Ехото на Москва” и телевизия “Дожд” за целенасочено и системно публикуване на информационни материали, съдържащи лъжлива информация за същността на специалната военна информация на територията на Украйна”, се казва в изявлението. Телевизия „Дожд“ е включена в списъка с чуждестранни агенти.